Lupus

Alla inlägg under januari 2010

Av Lupus - 29 januari 2010 12:35

Aaah, jag älskar min mamma just nu. Hon köpte prästost igår, me lööövs it.

Mor och far, och mina bröder (som förvisso inte bor hemma längre) äter supermilda ostar, som jag inte känner någon smak av.

Så ja, jag får prästost osv. Mumsigt värre! Äntligen kan jag äta smörgåsar igen!


Vad äter du helst för ost?


 

Av Lupus - 28 januari 2010 23:37

Jag gick med i bästa gruppen någonsin på facebook nyligen.
"Vi som tycker det är jobbigt att få en älg i huvudet" heter den, och är så jävla kung, srsly. Helt random, och typiskt min humor.


Efter att ha läst igenom wallen på gruppen, så hittade jag lite roliga grejer.

Det var en gång två älgar som var ute och flög.
Då sa den ena älgen: "Men.. Älgar kan väl inte flyga?"
"Näej" svarade den andre. "Men min mamma har en korvkiosk."



Det var en gång två älgar som var ute och gick. Då kom det en flygande U-båt och landade i ett träd.
"Han bor nog där" sa den ena älgen, och så gick de vidare.



Det hela slutar med att en person skriver "Vem vare som kasta?!"
ÅÅÅH, jag älskar min humor i bland, haha. Ni får klura ut vad jag fått för bilder i huvudet av hela grejen.


 

Av Lupus - 27 januari 2010 23:58

Hur ska en boxer se ut enligt dig, för att se hälsosam ut?

Kortnos eller långnos?


Do your vote! ^^
Själv ska jag sova, och sedan bär det av med hunden till att umgås med just en boxer imorgon.


 

Av Lupus - 27 januari 2010 21:32

Jag spånar vidare lite på Ninas inlägg om tjejer (woh, gratisreklam!). Senaste tiden har jag upptäckt att brudar verkligen kan vara riktiga idioter.

Jag råkar ju vara bisexuell, vilket jag är stolt över. Dock går jag inte och berättar det för allt och alla. Alla behöver inte veta vad jag tänder på, för jag skulle inte vilja veta vad alla andra tänder på.


Hur som helst. För ett tag sedan började jag prata med en brud, som övergick till att vi smsade. Först som kompisar, och sedan övergick det väl till lite mer... Sexuella sms, då det kom ut att jag är bisexuell.

Det blev lite bilder hit och dit, och efter någon dag så ber hon mig att dra åt helvete. Självklart ifrågasatte jag varför, och då var det tydligen fel på mina bilder. Dom skulle nämligen ärra henne för livet, och jag brydde mig inte om henne.


Att jag inte brydde mig om henne, fick hon ifrån att jag inte svarade på hennes sms inom 3 minuter. Pfft!

Tro det eller ej - även om jag sitter hemma hela dagarna så har jag faktiskt annat att göra än att just smsa. Speciellt om personen är otrevlig.


Har du stött på något liknande, oavsett kön på vare sig dig själv eller den andre?


 

Av Lupus - 26 januari 2010 23:28


Jag har upptäckt att mina vänner är lite udda. Och en av dom är nog ganska extrem. Det kanske är bäst att påpeka att det här är vår sjuka humor, och jag kan seriöst se det framför mig, tyvärr.
"Jag brukar föda män varje dag & mitt rövhål är tajt ändå :* födde en kines igår, han hette pang chong tang. vill du adoptera honom? han är rumsren!"
 

Av Lupus - 26 januari 2010 22:10

http://questionablecontent.net/comics/1293.png

Hahahahahaha, åter igen! I totally love those.

Den konstiga figuren ska föreställa en tapir, och den blonda saken... Well, hon är livrädd för dom.

Kommer från Questinable Content, och är nummer 1293.


 

Av Lupus - 26 januari 2010 15:21

http://questionablecontent.net/comics/1203.png


Hahahahahaha!
Bilden är från Questionable Content och är nummer 1203.

I love it!


 

Av Lupus - 26 januari 2010 14:03

Gash, jag blir tokig!

Ska jag börja med piercing eller tatuering när jag fyller 18? Mor min vägrar nämligen tillåta något sånt innan, så såna tankar är ju bara att skrota.

Vad vill jag pierca då?
Ptja.. Ena ögonbrynet, underläppen (labret center) och eventuellt ena bröstvårtan. Lite kinky, sådär, kanske. Jag vet inte riktigt.

Och vad ska jag tatuera?
Gah! Jag har såna planer när det gäller sånt. Dels ska jag fixa en drake över halva ryggen, tror jag. Men det är ett långtidsprojekt. Och så ska jag ha en Fågel Fenix, och jag funderar på att ha den som minnes-grejen för min farfar och Anna, därmed även deras namn eller datum, jag vet inte riktigt.


Hur sjutton ska jag göra?


 

Ovido - Quiz & Flashcards