Lupus

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Långt uppehåll

Av Lupus - 31 augusti 2010 18:49

Mja, det har blivit ett ganska långt uppehåll med bloggen. Jag har jobbat, tränat Idelma, gått långpromenad med Agge och Shiiva (Andrea's vovvar), och sådär.

Idag var sista dagen på jobbet, då hon ännu inte förlängt avtalet. Pang bom, så var det med den bästa arbetaren på det jobbet - även om jag ibland bara kunde jobba 50%. Jämfört med dom andra, är jag ju uppenbarligen den enda som har jobbat, då resterande sitter i fikarummet hela dagarna och seriöst skriker.

Mongofolk.


Nu är jag sjuk, lär väl tappa rösten lagom till läkarbesöket imorgon (som inte har något med sjukdomen att göra). Det jag har att göra nu är väl att vänta på att få veta om jag ska få ha Agges bror på foder, och bara söka jobb och träna Idelma-plutt.


Funderar även på om jag ska byta blogg, till just blogg.se. Vi får se hur det går, om jag klarar kodning eller så.

 
 
Nina

Nina

1 september 2010 19:05

Inte bra att vara sjuk :O sov och drick te!

http://ninacrown.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lupus - 17 oktober 2010 22:20

Bilder på hundarna som var på dagiset fredagen den 15 oktober -10. Klicka för större bilder. Wilma - Dvärgschnauzertik, 5 år      Eyra - Border Collietik, 1½ år       Blizze - Golden Retrieverhane, 5 år         B...

Av Lupus - 17 oktober 2010 20:47

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen igen. Har haft fullt upp med datorer, hunden, pojkvännen, kontaktpersonen och sist men inte minst mitt jobb! Eller ja, arbetspraktik än så länge. Trivs som fisken i vattnet, så det ...

Av Lupus - 8 september 2010 13:01

Yes, nu är dator och skärm beställt på Komplett, så nu är det bara väntan på att smset ska dyka upp om att jag kan hämta datorn inne i stan. Najs som satan. Då blir det till att kalla hit bror liten och pojkvännen, så får dom montera ihop datorn (n...

Av Lupus - 6 september 2010 13:02

Woh! Äntligen kanske det blir som det ska nu, efter mycket om och men med kontaktpersonsgrejen.Igår träffade jag den nya, och vi klickade riktigt bra redan från början. Jag är hennes första kontaktpersonsjobb, hon bor inte ens 10 minuters promenad fr...

Av Lupus - 5 september 2010 21:06

Då har lilla Lupus gått med i denna tävling för att försöka vinna sig en rosa MacBook ^^ Det är NinaCrown som skriver detta så blir bara denna korta notis för tillfället! :D   Btw, Lupus dator har tydligen tagit självmord och gett upp totalt :O B...

Ovido - Quiz & Flashcards