Lupus

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Mindre duktig mor

Av Lupus - 16 augusti 2010 18:36

Åh, skadeglädjen är ju verkligen den enda sanna glädjen!


Mor hade lagat mat nu när vi kom hem från jobbet, och precis när jag skulle ut och hämta mat (vi är lata och tv-beroende, och äter därmed i vardagsrummet) så knackar det på dörren - och där stod min pojke.

Sekunderna efter hör man ett skrik från köket, och jag tänkte direkt att hon tagit för mycket saker att släpa på och tappat mat på golvet.


.... Den turen hade vi inte.

Det var mobilen hon tappat i vattenkannan!   

Min kommentar till det hela blev väl "men det är en Nokia, den håller!", och det bör den göra, men det återstår att se.

 
 
Lizette

Lizette

16 augusti 2010 20:18

Vad härligt. Den här dagen gick väldigt fort för mig med! Nää, ska spela bilbingo imorgon (blivit en tisdagstradition) och på torsdag ska jag hälsa på svärföräldrarna :) Du då?

http://lizette.blogg.se

 
Nina

Nina

16 augusti 2010 20:26

sv; haha nae det visste jag inte, men nu vet jag ;)

Jag har en Canon EOS 1000D :)

http://earthangel.blogg.se

 
Nina

Nina

18 augusti 2010 07:42

Och jag som bara lyckats tappa blomkrukor här än så länge XD

http://ninacrown.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lupus - 17 oktober 2010 22:20

Bilder på hundarna som var på dagiset fredagen den 15 oktober -10. Klicka för större bilder. Wilma - Dvärgschnauzertik, 5 år      Eyra - Border Collietik, 1½ år       Blizze - Golden Retrieverhane, 5 år         B...

Av Lupus - 17 oktober 2010 20:47

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen igen. Har haft fullt upp med datorer, hunden, pojkvännen, kontaktpersonen och sist men inte minst mitt jobb! Eller ja, arbetspraktik än så länge. Trivs som fisken i vattnet, så det ...

Av Lupus - 8 september 2010 13:01

Yes, nu är dator och skärm beställt på Komplett, så nu är det bara väntan på att smset ska dyka upp om att jag kan hämta datorn inne i stan. Najs som satan. Då blir det till att kalla hit bror liten och pojkvännen, så får dom montera ihop datorn (n...

Av Lupus - 6 september 2010 13:02

Woh! Äntligen kanske det blir som det ska nu, efter mycket om och men med kontaktpersonsgrejen.Igår träffade jag den nya, och vi klickade riktigt bra redan från början. Jag är hennes första kontaktpersonsjobb, hon bor inte ens 10 minuters promenad fr...

Av Lupus - 5 september 2010 21:06

Då har lilla Lupus gått med i denna tävling för att försöka vinna sig en rosa MacBook ^^ Det är NinaCrown som skriver detta så blir bara denna korta notis för tillfället! :D   Btw, Lupus dator har tydligen tagit självmord och gett upp totalt :O B...

Ovido - Quiz & Flashcards