Lupus

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Sjuk + träningsmotivation = sant?

Av Lupus - 2 september 2010 19:16

Att det alltid händer mig! Nog för att jag alltid är träningssugen med Idelma, vill köra nya grejer och förbättra det redan existerande... Men nu när jag är sjuk och vissa dagar haft svårt att bara gå till badrummet för att pissa, då är jag minsann träningsmotiverad till 358%!

Nästa gång jag orkar pallra mig ut och träna vett med henne, då blir det nog till att dels träna ställande under marsch, men även att träna in lätt sakmarkering att ha i spåren sedan.


Och jag måste bannemig införskaffa lite saker att ha som spårmarkeringar! Iiih!   

 
 
Nina

Nina

2 september 2010 23:59

Annars får jag komma ner och så kan jag springa och gömma mig i skogen :D

http://ninacrown.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lupus - 17 oktober 2010 22:20

Bilder på hundarna som var på dagiset fredagen den 15 oktober -10. Klicka för större bilder. Wilma - Dvärgschnauzertik, 5 år      Eyra - Border Collietik, 1½ år       Blizze - Golden Retrieverhane, 5 år         B...

Av Lupus - 17 oktober 2010 20:47

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen igen. Har haft fullt upp med datorer, hunden, pojkvännen, kontaktpersonen och sist men inte minst mitt jobb! Eller ja, arbetspraktik än så länge. Trivs som fisken i vattnet, så det ...

Av Lupus - 8 september 2010 13:01

Yes, nu är dator och skärm beställt på Komplett, så nu är det bara väntan på att smset ska dyka upp om att jag kan hämta datorn inne i stan. Najs som satan. Då blir det till att kalla hit bror liten och pojkvännen, så får dom montera ihop datorn (n...

Av Lupus - 6 september 2010 13:02

Woh! Äntligen kanske det blir som det ska nu, efter mycket om och men med kontaktpersonsgrejen.Igår träffade jag den nya, och vi klickade riktigt bra redan från början. Jag är hennes första kontaktpersonsjobb, hon bor inte ens 10 minuters promenad fr...

Av Lupus - 5 september 2010 21:06

Då har lilla Lupus gått med i denna tävling för att försöka vinna sig en rosa MacBook ^^ Det är NinaCrown som skriver detta så blir bara denna korta notis för tillfället! :D   Btw, Lupus dator har tydligen tagit självmord och gett upp totalt :O B...

Ovido - Quiz & Flashcards