Lupus

Alla inlägg under juli 2010

Av Lupus - 20 juli 2010 12:55

Ha! Bäddade nu med mina nya lakan osv, och upptäckte (till min stora glädje) att dom svarta örngotten jag köpt var förpackade två och två. Alltså fick jag 4 svarta! Isch, me like.   

Snart ska jag in i duschen en sväng, och sedan bär det av till andra sidan stan för att hämta lille Trudvang. Lika nervös som alla killar tycks vara när dom ska ha sex första gången, haha.

Av Lupus - 15 juli 2010 18:43

I fredags samt den här veckan har jag jobbat på morsans jobb, och igår fick jag mitt anställningsavtal. Woh! Anställd till sista augusti, troligtvis blir det mer efter det. Jobbar som timmis, och står numera som 'löneadministratör'. Fan vad cool jag känner mig.   

Ja, vad gör jag då? Jo, jag sorterar papper! In i pärmar i rummen, från pärmar i arkivet, sortera i personnummerordning och in i andra pärmar i arkivet.


Jag har för övrigt märkt att jag är bäst, srsly. Ett flertal personer, både dom som träffat mig innan och dom som inte gjort det (men vet om min diagnos) berömmer mig för att jag är såpass utåt och social ändå. Dock kan jag ju meddela att det tar ordentligt på krafterna.

Nej, nu ska jag få i mig lite middag samt kolla skor, måste skona mina fötter på nytt.

Av Lupus - 10 juli 2010 19:09

Vi har tidigare under sommaren nöjt oss med en tornfläkt. Nu idag fick dock jag och mor min ryck om att få igång takfläkten i vardagsrummet samt ställa upp en bordsfläkt.

Gash! Vi smälter forfarande bort här hemma.   


Vovve har gått runt och flämtat hela dagen. Nytt vatten jämt och ständigt, och så får hon dricka ur kranen till handfatet i badrummet. Rinnande vatten är tydligen betydligt mer yummie, vilket jag förvisso kan förstå.


Istället bjuder jag på en bild, som förhoppningsvis är såpass att ni glömmer bort värmen ett tag.


 

Av Lupus - 10 juli 2010 15:03

Yepyep! 8 timmars kontorsjobb, syrebrist, sol och bad med exet tär tydligen på min ork ganska duktigt. Sedan hade jag ju bara sovit 4 timmar innan det också.

Hur som helst så somnade vid runt 23 igårkväll, och jag kom upp ordentligt först vid 14. Men jag hade lätt kunnat sova 5 år till utan några större problem.

Undra hur många man hade haft kontakt med efter dom 5 åren?


Dagen lär gå åt till att smsa med 'lille' Trudvang, en vän som jag hittade genom rollspelens underbara värld. Hoho, får se om vi ses snart så som vi planerar.

Nu blir det åtminstone frukost - rostat bröd med ost och oboy.

Av Lupus - 7 juli 2010 00:49

Dags för 'summa summarum', kanske.

Det blev inte som vi tänkt oss. Det slutade med att jag packade ihop mitt på söndag eftermiddag, tog hunden och drog. Satt och frös i 5 timmar innan dom kom från Stockholm och hämtade mig.


Återigen säger tankarna att det är mitt fel, även om folk omkring försöker påminna mig om att det inte är det. Liknande tankar som efter Svinet, liknande tankar som efter allt annat jävligt.

Kanske ska man dra sig från jordelivet ändå?

Ovido - Quiz & Flashcards