Lupus

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

God morgon 15/8

Av Lupus - 15 augusti 2010 08:26

Hur många har vaknat av en hund som bufflat runt i sängen, och blivit överlycklig så fort man rört på sig?

Det var så jag vaknade. Försökte bestämt somna om, men hon la sig tätt intill och snodde täcket. Till slut fick jag nog och drog på mig linne och mjukisar, så gick jag en sväng med henne runt dagiset.

Helt dött, och så sjukt skönt! Äntligen kunde man slippa idiotiska hundägare, det sista man behöver när man ser ut som en zombie.


Summa sumarum; hunden snodde 2½ timme av min sovtid. Hade bestämt att jag skulle upp vid 10.  
Men hunden är skapligt nöjd i alla fall...

Bjuder på en lol-bild, som mycket väl skulle kunna vara jag i vintras.



 

 
 
Cecilia

Cecilia

15 augusti 2010 13:05

Svar:
Tack för din kommentar!

Mina katter trivs, det är inte det...
Det är att folk tycker att dom inte har någon frihet inomhus. Dom har en stor klösbräda med liggplats för alla tre, massa leksaker, varierad mat och massa kärlek. Sover i sängen varje natt osv. Kan man ha det bättre? :)

Jag vet inte så mycket om just råttor... Men de är ju tydligen ganska vanliga att ha utanför buren så att säga. Syrran har en råtta hemma.

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
Lizette

Lizette

15 augusti 2010 14:57

Sv: Ja, eller hur! De e klart att det är mamman som påpekar felen på sin dotter bara för att mamman i sig ser ut som en skata. Usch, jag blir så förbannad alltså!

Vad har du gjort i helgen då?

http://lizette.blogg.se

 
Erika(jyringen)

Erika(jyringen)

15 augusti 2010 15:53

ja men vad gör man inte för sina små älsklingar =)

http://jyringen.blogg.se

 
Nina

Nina

16 augusti 2010 13:39

Tuss gjorde så på Andreas i morse men han märker ju ingenting så fick bli jag som sprang fram och var beteendepolis som vanligt ^^" Ägarinnan har ju själv sagt att han INTE får vara i sängarna så.

http://ninacrown.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lupus - 17 oktober 2010 22:20

Bilder på hundarna som var på dagiset fredagen den 15 oktober -10. Klicka för större bilder. Wilma - Dvärgschnauzertik, 5 år      Eyra - Border Collietik, 1½ år       Blizze - Golden Retrieverhane, 5 år         B...

Av Lupus - 17 oktober 2010 20:47

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen igen. Har haft fullt upp med datorer, hunden, pojkvännen, kontaktpersonen och sist men inte minst mitt jobb! Eller ja, arbetspraktik än så länge. Trivs som fisken i vattnet, så det ...

Av Lupus - 8 september 2010 13:01

Yes, nu är dator och skärm beställt på Komplett, så nu är det bara väntan på att smset ska dyka upp om att jag kan hämta datorn inne i stan. Najs som satan. Då blir det till att kalla hit bror liten och pojkvännen, så får dom montera ihop datorn (n...

Av Lupus - 6 september 2010 13:02

Woh! Äntligen kanske det blir som det ska nu, efter mycket om och men med kontaktpersonsgrejen.Igår träffade jag den nya, och vi klickade riktigt bra redan från början. Jag är hennes första kontaktpersonsjobb, hon bor inte ens 10 minuters promenad fr...

Av Lupus - 5 september 2010 21:06

Då har lilla Lupus gått med i denna tävling för att försöka vinna sig en rosa MacBook ^^ Det är NinaCrown som skriver detta så blir bara denna korta notis för tillfället! :D   Btw, Lupus dator har tydligen tagit självmord och gett upp totalt :O B...

Ovido - Quiz & Flashcards