Lupus

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Lupus - 17 oktober 2010 22:20

Bilder på hundarna som var på dagiset fredagen den 15 oktober -10.

Klicka för större bilder.


Wilma - Dvärgschnauzertik, 5 år

    


Eyra - Border Collietik, 1½ år

     


Blizze - Golden Retrieverhane, 5 år


     


Bunny - Rottweilertik, 2½ år

     

Av Lupus - 17 oktober 2010 20:47

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen igen. Har haft fullt upp med datorer, hunden, pojkvännen, kontaktpersonen och sist men inte minst mitt jobb!

Eller ja, arbetspraktik än så länge. Trivs som fisken i vattnet, så det ska nog gå vägen det här.


Tänkte bara få iväg det här lite snabbt, så ska jag snart sätta mig och fixa lite bilder från jobbet.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards